پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۴۵۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۵۱۹۵ مورد

دوشنبه ١ خرداد ١٣٩٦ ساعت ١:٥٧ ق.ظ   ( بازدید : 1040 نفر )

رئیس دانشگاه در اولین جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی استان در سال جاری ، نگاه دولت تدبیر و امید را تداوم تحول حوزه سلامت عنوان کرد .

به گزارش وبدا رئیس دانشگاه در اولین جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی استان در سال 1396 که در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک حماسه بزرگ 29 اردیبهشت ماه عنوان کرد :انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از ارکان اصلی حکمرانی است و متفاوت از سایر کشورهای منطقه است و با حضور مردم به ثمر می نشیند اما حکمرانان جهانی علیرغم فریاد آزادی خواهی خود با کشورهایی در ارتباط هستند که نگاه آن ها، نگاه مردم نیست.

دکتر « ابراهیم گلمکانی»تصریح کرد : مشارکت بالای 70 درصدی ایران اسلامی در انتخابات انصافا در جهان بی نظیر است .

به گفته وی آحاد مردم احساس تکلیف کردند و به فرمان رهبری لبیک گفتند و این به معنای مهر تایید به نظام جمهوری اسلامی است و ارزش فراوان برای مملکت و نظام ما دارد .

رئیس دانشگاه تاکید کرد:اینک به نگاه و انتخاب مردم همه احترام می گذاریم و اعتقاد دارم که صندوق انتخابات، تابوت اختلافات است و پس از انتخابات همه باید با یک دین، یک رهبر، یک کشور و یک هدف بزرگ کار کنیم.

وی همچنین با اشاره به مناسبت های خرداد ماه ، این ماه را در تاریخ انقلاب اسلامی ماهی ویژه عنوان کرد و گفت : یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهدا را گرامی می داریم و در آستانه ماه مبارک رمضان آرزو داریم که شایستگی حاصل شود و از فیوضات این ماه بطور کامل بهره ببریم.

وی در ادامه فعالیت های سال گذشته بسیج جامعه پزشکی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود : انتظار می رود در سال جاری این فعالیت ها با وسعت بیشترانجام شود.

دکتر « گلمکانی» خاطرنشان کرد :نگاهی که در دولت تدبیر و امید وجود دارد این است که تحول حوزه سلامت تداوم پیدا کند زیرا پیش از این کمتر شاهد این بودیم که سلامت از اهداف اصلی سیاست گذاران باشد و شایسته یک ایرانی اسلامی غیرتمند آن طور که باید خدمات ارائه نشده بود.

وی گفت :امروز خوشحالیم که کسی برای پرداخت هزینه های درمانی خود به سختی نمی افتد،        زیر میزی در بسیاری از استان ها صفر شده و بسیاری اتفاقات ارزشمند دیگر نمود پیدا کرده که اگر اصرار داریم ادامه پیدا کنند برای این است که رفع منکر و توسعه معروفات در جامعه گردد.

به گفته وی تنها در دولت یازدهم 100 تخت در آشخانه و توسعه بیمارستان بنت الهدی و 540 تخت در بیمارستان های جدید استان به بهره برداری رسید که تقریبا برابر می کند با تعداد تخت هایی که از ابتدا تا کنون در استان ساخته شده بود.

بر پایه این گزارش در ادامه جلسه جناب سرهنگ« موفق »دبیر شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی و مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه جواد الائمه استان ضمن ارائه گزارش سال گذشته ، به بیان برنامه های پیش رو پرداختند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.